Особливості розробки дизайну зовнішньої реклами

Зовнішня реклама – це різноманітні рекламні засоби у вигляді плакатів, щитів, брендмауерів та панелей. Її ще називають “наружкою”. Сьогодні ви її зможете побачити практично у всіх місцях: на зупинках, на стадіонах, транспорті та вокзалах, а також автомагістралях. Її різноманітність є досить великою – це і  білборди, і тумби, розтяжки, штендери і рекламні установки. Дизайнерські послуги – це процес розробки дизайнерських рішень на компонентах зовнішньої реклами.

Нічого зайвого!

Кожне зайве слово чи елемент поступово знижує ефективність зовнішньої реклами. Це правило диктує уже давно відкриті норми: білий фон, яскрава і лаконічна графіка, яка пов’язана з предметами реклами, короткий напис, який при цьому є простим для читання, контрастний текст написаний легко запам’ятовуваним шрифтом. Це є основним правилом ефективних дизайнерських послуг.

Ефективність такої реклами буде зростати і, при цьому,  вона надовго запам’ятається. Друга особливість доведення до уваги людини зовнішньої реклами полягає у визначеній ситуації сприйняття і моментах оточення зовнішньої реклами, яка складається з визначених текстів.

Виділимо основні правила створення дизайну реклами та надання дизайнерських послуг:

1. Інформація повинна бути максимально компактною і простою для сприйняття. Користувач повинен її освоїти за 3 секунди.

2. Слоган має бути мінімального розміру –3-4 слова.

3. В макеті потрібно використовувати не більше 3-4 зображень.

4. Потрібно мінімізувати адресний блок.

5. В макеті не треба використовувати тексти-пояснення. Надлишкова інформація буде розсіювати вашу увагу.

6. Загальна висота букв має не перевищувати 1/6 висоти горизонтального, і вертикального макетів.

7. Кольорова гама повинна підбиратись в залежності від пори року і наявної гами.

8. Ідею мають зрозуміти всі.