Зовнішня реклама. Огляд видів

Серед великої кільності реклами, яку сьогодні використовують для просування послуг і товарів, на одному з перших місць знаходиться зовнішня реклама. В неї  досить велика кількість різновидів, що дозволяє  використовувати її для вирішення будь-яких завдань, при цьому не враховуючи загальний розмір рекламоносія і методи розміщення.

Виділимо основні методи зовнішньої реклами.

На першому місці стоять різні варіанти вказівників  – вивіски, рекламні щити, штендери та інші компоненти рекламних конструкцій, з допомогою яких користувач зможе знайти відповідні товари і послуги. Далі виділяють іміджеві компоненти реклами, які характеризуються своїми оригінальними і стильними рекламними спорудженнями, створеними за індивідуальними проектами. Наприклад, неонова реклама, яку можна побачити зі значної відстані, лайтбокс, чи об’ємні літери.

На даний час, у великому потоці інформації, яка падає на користувача, досить важко привернути його увагу на  конкретних речах. Тому будь-яка реклама повинна мати такі основні характеристики:

  1. Зовнішня рекламамає привертати увагу, і при цьому не бути схожою на інші рекламні носії. Львів характеризується досить великою кількістю красивих вивісок, і ми допоможемо вам виділятись з-поміж інших.
  2. Характеристика запам’ятованості реклами. Повністю вся реклама повинна просто запам’ятовуватись потенційним клієнтом. Важливо постаратись створити неповторний образ, який людина зможе дуже просто пригадати. Тому зовнішній рекламі  важливо, що називається, “запасти в душу”.Простота та стиль – основне у ній. Ми створюємо унікальні варіанти вивісок, які гарантовано будуть привертати увагу ваших клієнтів.

Основні типи реклами:

  1. Лайт-бокс – невеликий рекламний щит з внутрішнім підсвічуванням. Він може кріпитись до різних типів  конструкцій: до кіосків, і торців будівель. Лайтбокс є достатньо ефективним і при цьому недорогим носієм реклами. Внутрішнє підствічування дозволяє  рекламувати вашу продукцію вночі.
  2. Об’ємні літери – вид реклами, який може бути виготовлений з акрилу чи ПВХ.  Їх  розміщують у різних місцях – на фасадах будівель, їх дахах,та у середині приміщення.
  3. Несвітлова вивіска – вивіска, яка встановлюється на вулиці та виготовляється з композиту (дібонду) для реклами вашої продукції,чи послуг.
  4. Штендер – спеціальностворена рекламна конструкція, яка встановлюється на вулиці безпосередньо перед компанією-рекламодавцем. Рекламодавці вважають штендер одним із недорогих, але при цьому ефективних способів привернути увагу, а також поінформувати перехожих про акції чи сезонні знижки.
  5. Оформлення вітрин магазинів. Красиво оформлена вітрина магазину завжди привертає увагу перехожих. Ми надаємо послуги з унікального оформлення вітрин, які завжди подобались нашим клієнтам.