Розробка логотипу або фірмового стилю

З розробки логотипу починається створення фірмового стилю підприємства та продукту. Індивідуальний стиль являє собою один із важливих етапів маркетингової і рекламної політики фірми в просуванні бренду на ринок.

Логотип має своїм завданням привернути увагу клієнтів, тому його розробці необхідно приділити особливу увагу. Саме з цього моменту починається формування думки про фірму. Розробку логотипів потрібно доручити професіоналам, тому що їх створення завжди необхідно проходити якісно. Логотип має притягувати погляди, і він допоможе компанії залучити нових клієнтів.

Логотип дозволить індивідуалізувати компанію, тому його створення є центральним проектом, який вимагає ретельної розробки всього. Фахівці виділяють такі основні критерії успішного логотипу:

• Довговічність використання: не має бути нудним.

• Конкретність в представленні: логотип повинен бути зрозумілим всім.

• Загальний красивий вигляд: має притягувати увагу.

• Імідж в використанні: логотип повинен бути стильним.

• Запамятованість: має дуже просто запам’ятовуватись.

• Описовість: логотип має дуже легко піддаватись опису.

Повернутись