Верстка брошур і каталогів

Верстка брошур

Брошура, як і ряд інший багатосторінкових поліграфічних видань, в своєму складі містить значний обсяг інформації і на даний момент є досить функціональним іміджевим атрибутом всіх фірм. У своєму складі може мати інформацію про історію, традиції, а також корпоративну культуру компанії, і продукцію, яка нею випускається.

Верстка брошур проводиться з метою створення окремого корисного видання, а також для підготовки його до друку з врахуванням різних вимог і правил. Добре виконана, грамотна і якісно реалізована верстка брошур сприяє вирішенню різних маркетингових завдань.

Верстка каталогів

Каталог є різновидом багатополосної поліграфічної продукції і поряд з окремими рекламними функціями, виконує окремі функції пошукової системи. В основному з себе представляє окреме друковане видання, в якому присутній ілюстрований перелік послуг і товарів з описами і характеристиками.

Верстка каталогів ― це достатньо складний процес, що вимагає значного професіоналізму, творчого підходу і знання специфіки додрукарської підготовки різних варіантів багатополосних видань та обліку значної кількості нюансів. Від його кінцевого результату залежить те, наскільки прагматично буде реалізована ідея і наскільки ефективним буде вкладення коштів.

При верстці каталогів треба точно дотримуватись концепції її оформлення, забезпечити оптимальну якість передачі зображень, простежити за тим, щоб всі розділи і підрозділи, а також елементи видань були реалізовані в єдиній стилістиці.

Верстка входить до числа основних етапів поліграфічного виробництва і передбачає застосування шрифтів певних гарнітур і кеглів, а також дотримання заздалегідь встановлених величин інтерліньяжу, відступів у всьому виданні. Саме по завершенню процесу верстки друкована продукція набуває свій закінчений вигляд.

Повернутись